Szczęście oznacza jakość życia w wiosce. Będzie można osiągnąć go ponad 100%, jednak różne wydarzenia będą mogły je zwiększyć lub zmniejszyć w różnym stopniu. Powyżej 100% będzie dodatkowo istnieć szansa na otrzymanie sprzyjającego wydarzenia albo niewielkiej nagrody od obywateli.
Do 80% - 100% nie dzieje się nic ciekawego. Normalne życie w wiosce toczy się z dnia na dzień, jak i nie ma co liczyć na profity z tego powodu. Poniżej tego poziomu obywatele zaczynają źle czuć się w tym miejscu, poprzez co niektórzy mogą skusić się na wyprowadzkę. Istnieje również większa szansa, że spotka to miejsce jakieś złe wydarzenie.
Poniżej 50% ludzie strajkują przeciw władzy, często pod postacią buntów. Jeżeli nie obronicie się przed tym, wioska zostanie stracona! Podobnie jak głowa tutejszych władz i bohaterów którzy zostaną pokonani. Wioska stanie się botem. Jednak jak się jakoś utrzymacie i nie wyjdziecie tego, to poniżej 20% ludzie dosłownie zaczną uciekać z tej miejscowości. Może wtedy nawet wyludnić się.